åh..vad jag är slarvig "lallalalala"

Jope har inte skrivit på  nån da'
Gör ju en massa först ärre skola sen är jag med
en kompis
sen mat sen kompis sen sova ._.
ska snart sova tralalalala
jag är så slarvig ja det är lilla jag
nejmen nu är jag trött det kanske märks?
Jag är ganska slarvig av mig ja tappade bort min klocka för nån dag sen
men hittade den nyss men vet ni vad? nu är mobilen borta istället *visselvissel*
Dessutom  brukar jag  lyckas tappa bort fjärren ._.
men nu ska jag sova innan jag  sommnar._.
Frässten är ni lika slarvig som  lilla jag?
Frässten ni som kollar bloggen..ni glömmer väl inte att slänga iväg en kommentar?:c
...jag kommer få panik om jag inte hittar mobilen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0